henrienliset.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevindenen waarwij zijngeweest! Meer informatie overons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

wij zienje graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Henri en Liset

Barend en Kristel

Hoi henri en Liset,

Wat ontzettend stoer.... een wereldreis!!! Groot gelijk. Ik hou m'n oren open of er iemand in jullie penthouse wil.
Het duurt nog wel een poosje, maar alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en op de reis.
Wij gaan jullie zeker volgen.

Groetjes Barend en Kristel

Danny

Hallie Hallie..:D

ik ga jullie zeker volgen.. en ga een lieve collega missen.. maar jullie moeten er echt van genieten.. en ik ga alles hier lezen en zien en volgen..:)

succes alvast met alle dingen die je nog moet doen en regelen en hopelijk vind je ook iemand voor jullie huisje..:)

liefs opperhallie alias Danny..:)

Leo (smokehol Leijgraaf)

Henri en Liset,
Ik wens jullie een hele prachtige reis toe!
geniet en ervaar,
fotografeer en bewaar,
kortom doe en leef ernaar!
Zoals Henri al weet: eigenlijk zijn we allemaal stikjaloers.
Leo

Jeroen Stoter

Henri en Liset,

Geniet van het globetrotter leven buiten Holland. Nu het nog kan moeten jullie er volledig voor gaan.
Life live to the max and leave only footsteps!!
Jeroen

Richard & Marloes

Wij zijn KEI jaloers...... Geniet er maar lekker van en denk eraan, dit wordt de mooiste reis van je leven!!!

P.s. vergeet de "Taman Negara" & "Langkawi" (Maleisië) niet... en mocht je per ongelijk in de Filipijnen komen... ga dan vooral naar "Tres Island" & "Calicoan"....
En als jullie verdwalen ga dan naar "Tanauan" in de provincie Leyte.... Daar vind je een Ossenaar (broer van Richard) "Roberto's" (zo noemen ze hem daar), hij wijst jullie de weg".......

Liefs en heel veel plezier
Richard, Marloes & dikke kus Mees

P.s. we gaan jullie volgen!!!!

Jack en Riekie

Heel veel succes en plezier gewenst tijdens jullie reis!!!
Groeten

Papa en Mama

Henri & Liset,
Ik wens jullie heel veel plezier de komende 6 maanden geniet er maar goed van.
Ik ga zelf ook de eerste 3 weken van october naar Thailand, we beginnen in Bangkok op 5 oktober daarna een rondreis door Thailand, misschien komen we elkaar nog wel tegen, wie weet.

Heel veel plezier.
Groetjes
Tini

W.van Gaal

Henri & Liset.

Peetoom & tante Sjannie wensen jullie een zeer fijne en leerzame wereldreis toe.
Wel, ik vindt het bijzonder.

Groeten.
Ome willie & Tante Sjannie.

Belgin

De school is begonnen en alles is weer als vanouds. Vakantie is verleden tijd, maar ik zal jullie 6 maanden volgen om toch een beetje van jullie reis mee te pikken. Geniet ervan, heel veel plezier en heel veel succes.

Marianne Lepoutre

Beste Henri en Liset,
Ik wens jullie een hele fijne en leerzame wereldreis toe en een behouden thuiskomst. Leuk dat ik met jullie via de site kan meereizen lijkt me heel bijzonder en ik kan er met je vader en moeder over meepraten! Geniet ervan en heel veel plezier samen!

Corinne

Het is bijna zover! Zo spannend. We gaan jullie op de voet volgen! Geniet ervan, met volle teugen. Het lijkt zo lang (voor ons) maar het zal voorbij vliegen (voor jullie).
Groetjes Rien

HEEL VEEL PLEZIER!!!

Ha Henri en Liset,

Nou, het is zover. Heel veel plezier. Geniet van alles. En we zien jullie over een half jaar wel weer op het terras!!!

Ondertussen gaan wij gewoon werken en kijken naar jullie foto's en verslagen.

Groetjes Barend en Kristel

Richard & Marloes

Hoi Henri en Liset

Nog 4 uurtjes voor jullie de licht in gaan............
Geniet er van. wij gaan jullie zeker volgen hier.

Groetjes Richard & Marloes

Chan, Frank en Kensi

Inmiddels zijn jullie op schiphol... Spannend hoor!

Lies, gelukkig hebben Mars en ik je net nog een knuffel kunnen geven (en onze kids natuurlijk ;-) )!!
Het is nog erg onwerkelijk dat jullie zo lang weg gaan zijn.
Let goed op elkaar en geniet van de prachtige reis die jullie gaat maken!!

Veel liefs Chan, Frank en Kensi

stephan en marcella

heel veel plezier de komende maanden , ben heel jaloers haha . nou ga jullie zeker volgen . groeten.

Vader Liset (Rob)

We zijn zojuist thuis van schiphol. We hebben ze met zes personen uitgezwaait. Ouders Henri, Ouders Liset en Marloes met haar vriend Tom. Ging voor iedereen met een beetje gezonde emotie gepaard, maar dat was gelukkig maar een moment. We hopen dat ze een voorspoedige reis hebben want ze hadden bij vertrek 40 min. vertaging. Ze zijn nu echt weg en we hopen dat ze een geweldige tijd tegemoed gaan.
Rob.

krista (nichtje liset)

Geniet! en heel veel plezier toegewenst

Vinc en Kris

Lieverds,
een hele fijne en goeie reis!!
Gisteren vertrokken, dus vanaf nu: genieten!!!!
Ben ontzettend benieuwd naar alle verhalen,
in ieder geval een dikke knuffel van ons!

Bos

Hé travellers,

Het ziet er naar uit dat jullie nu al meer hebben meegemaakt dan wij hier in een maand zullen meemaken. Geniet er van en pas op jullie zelf!

ps, een bowlingshow was pas vreemd geweest Henri

Henri

Kan iemand ons vertellen of er vanons verhaal ook een melding op facebook komt?op de een of andere manier zien wij dit nie thiero.

ps bos : dat zou wel heel veel extra hebben gekost tijdens jou vrijgezelle feest!!

Ome Rinie en Tante Betsie

Wij hebben foto's van jou vader en moeder ontvangen.
En wij willen jullie ook een geweldige reis toewensen.
Geniet ervan. wij blijven jullie volgen.

Groetjes Ome Rinie en Tante Betsie

Lambert de Wit

We reizen nog steeds met jullie mee.
Geweldig om zo'n reis te maken.
Ik hoef niet te zeggen geniet ervan want dat doen jullie met volle teugen.
Nog veel plezier en de groeten van die grijze die geen slagroom in zijn koffiekaatje hoeft.Houdoe

kim

Hoi saampjes,
schandalig dat ik niet eerder gerageerd heb sorry,
Zo te lezen gaat het goed met jullie ondanks dat jullie bestolen zijn. mis jullie wel hoor maar over een paar maandjes zijn jullie weer in het koude kikkerlandje.
met ons gaat alles z'n gangetje geen nieuwtjes bij ons. nu aan het wachten op het goede nieuws bij mark en joyce wat duurt dat lang zeg haha.
hele dikke kus van ons

Henri & Lizet,

Ik wens jullie Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Geniet nog van alle dagen die tegoed heb op z'n lange vakantie. Hiet gaat alles goed en het is er maar koud. Ik zal aan jullie denken met de jaar wisseling.

Groetjes en nog heel veel plezier.